Kia lanceert innovatief e-commerce platform 2 februari 2021

Kia e-commerce platform

Het is zover; Kia Nederland lanceert het innovatieve e-commerce platform. Een uniek platform, wat leidt tot een naadloze aansluiting tussen Online en Offline. Een configuratiemodule, die door zijn mogelijkheden als een volledige 3D configuratie, integratie met voorraad, private lease, financiering en dealerselectie, wordt bestempeld als een volledig ‘e-commerce’ platform. Hiermee is Kia de eerste in Europa dit mogelijk maakt. Kortgeleden heeft Kia haar nieuwe logo en slagzin bekendgemaakt aan de wereld en ook de strategie hierachter. Tijdens de presentatie zijn de belangrijkste uitgangspunten van het nieuwe merk aan jullie kenbaar gemaakt.

Plan-S

Het e-commerce platform maakt deel uit van Kia’s langetermijnstrategie ‘Plan S’. Na het succes van de Digitale Showroom toont Kia Nederland nu de volgende stap in digitalisering en innovatie met de lancering van het genoemde platform. Net als in Plan S staat de klant centraal dat wat volledig wordt omarmt met het e-commerce platform. De klant heeft de vrijheid om zich te bewegen, zowel online als in de showroom gedurende het aankoopproces van een nieuwe Kia.

Covid-19

Het e-commerce platform van Kia is van grote waard en sluit perfect aan op de huidige situatie waar we ons in bevinden. Middels het platform kan namelijk de consument volledig online geadviseerd worden in zijn of haar behoefte. Het platform biedt de volgende mogelijkheden aan:

  • Digitale autopresentatie middels 3D
  • Online financieringsaanvraag;
  • Online Private-Lease aanvraag;
  • Gepersonaliseerde configuratiecode
  • Advies op locatie met gebruik van Digitale Showroom

Met dit platform bieden wij jullie een uitstekende mogelijkheid om tijdens de lockdown periode te oriënteren voor een auto of zelfs kopen.

Hierbij een directe link naar het platform:
https://www.kia.com/nl/kies-je-kia/online-showroom/

kia

HomeMitsubishiNieuwsKia lanceert innovatief e-commerce platform